yes you are getting this letter again

Blir tvungen att lägga till en sak.

Om man är så ambitiös att man hittar på ett godnattrim innehållande dagens händelser i ett mejl som från början var avsett för att förse mig med föreläsningsanteckningar från den jag missade förra veckan, har man då lite för mycket ledig tid som man borde ägna åt studier?

Jag tyckte iallafall det var fantastiskt och har läst det flera gånger bara för att försäkra mig om att jag inte missade något. Anteckningarna var också underbara bortsett från några få stavfel som jag fixade medan jag läste. Därför får busungen också en extra godnattpuss idag. Vissa dagar blir bara sådär bra, har ni märkt det?

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0