its morning glory ;)

Träffade förresten en Ida idag. Jag tror hon får vara med. Hon verkar bra =) Egentligen borde vi ha något slags intagningstest eller så.. Bus slänger ju in folk hipp som happ så då borde det vara lika lätt för mig och Skorpan att hitta nya intressanta individer. Himla bra idé!

Sitter för övrigt och tycker synd om mig själv framför mysig film. Har ätit lite glass för att kyla min hals.. vill må bättre! Har läst igenom kompendiet och gjort en liten skiss över mitt perspektiv till morgondagens gruppmöte. Tyckte det nästan var värt en liten applåd för mig eftersom jag engagerar mig.

Btw så är det testapåhelg på tjockis&fettis i helgen. Jag och Skorpan ska dit är det tänkt. Kollar schemat just nu, och vad tror vi? Gympa? Spin? Bas? Medel? Skivstångsspinning 90 min??? Lite skrämmande det där sista. Men det hade ju definitivt kickat igång kroppen ;) Aja, vi bestämmer det imorgon, right?

Pratade med sötaste smulan för en stund sen också. Saknad = stor! Måste träffa sötnos och voffsen snartsnartsnart!
Nej, nu blir det två program scrubs och sen sömn. Imorgon börjar vi tidigt. Föreläsaren skulle ta tåget tjugo i sex. Iiiih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0