tillfredstorsdag

Jag börjar komma på plats nu. Det känns bra. Imorse bestämde jag mig för att ta en promenad efter frukosten, och det var riktigt skönt. Det är inte så långt runt lilla Bologner, men det var mysigt ändå. Hade gruppmöte kl 1 och vi höll nog egentligen på lite för länge.. men det är väl sånt som händer i början när ingen riktigt har koll på vad som behöver göras.

Hittade förresten min rakhyvel imorse! Sjukt nöjd, letat i flera dagar =)

Vid halv 5 kom skorpan till Skövde med maskinen på räls och vi gick till rådhuset för fika. Blev delad gigantisk negerboll och varm choklad med tillhörande skvaller och allmänt trams. Vart halvhjärtattackchock när vi insåg att klockan var halv 9 och sen satt vi kvar en stund till innan vi vandrade tillbaka till station och maskinen på räls slukade henne igen. Jag gick hem och känner mig just nu mycket tillfreds med livet. Har lite ont i halsen, så jag gjorde en kopp te och tog lite marabou. Börjar bli lite smått sömnig men väntar ivrigt på att höra från Tyskland om strapatserna idag. Får väl se om det blir någon kontakt. Imorgon blir det studieträff med bus och co och förhoppningsvis en bok så jag kan börja plugga på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0