up up and away

Ibland får man snilleblixtar och en sån fick jag idag. Bestämde mig för att käka våfflor till middag, och OJ vad gott det blev! Dom blev sådär lagom tunna och lite krispiga, och med vaniljglass och jordgubbssylt var det good to go! Tittade på första slutaudition dagen på Idol samtidigt och det var ju helt underbart!

Nu diskuterar jag randomiteter och det svenska språket och manikyrset med Skorpan och det är också ganska underbart. Ska läsa igenom mitt andra fall tills imorgon och se till att säga något smart under mötet så jag inte framstår som världens idiot. Måste duscha också, bara för att det är skönt att duscha. Funderar förresten på att köra heldag i mjukisbyxor imorgon. Vågar jag det?

Back to the books! Puss


p.s krigspojken har vart ute i skogen och gått med dom andra pojkarna i 12 timmar nu, jag önskar det inte hade blåst så mycket.. men förhoppningsvis är det åtminstone ganska torrt. jag hoppas dom har en bättre kartläsare den här gången och att knäskyddet hjälper. extra pussar till honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0