Tisdag 8-17

Föreläsning klockan 8 imorse, det var rätt tidigt. Men jag hade sällskap på msn även vid den tiden så jag kände mig inte så utsatt. Tack Daniel. Efter föreläsningen träffade jag en av faddrarna och fick låna en av kursböckerna, vilket minskade min kurslit kostnad med 350 kr. Mycket bra! Vi hade bestämt att gruppen skulle träffas idag och försöka skriva ihop ett kontrakt vi ska jobba efter för att alla ska trivas, och efter föreläsningen kändes det nästan lite jobbigt eftersom vi precis hade gått igenom vilka "faser" som grupper går igenom. Men det gick bra, och alla verkar nöjda.

Hittade Ola och Carin på stan så vi gick och käkade. Sjukt mysigt, bästa lunchen på länge!

Kände mig helt slut efter dagens eskapader, så när jag kom hem slängde jag jeansen i en hög och däckade i sängen. Vet faktiskt inte hur länge jag sov, men nu känner jag mig redo att tackla övningarna inför imorgon. Känner mig faktiskt riktigt duktig, så nu ska jag svara på vad jag tycker att kultur är och skriva en gruppdagbok för vårat möte idag. Hoppas att det inte tar alltför lång tid, för sen ska vi ut och promenera. Har insett att det inte blåser hälften så mycket här som hemma, så jag som är acklimatiserad till konstant vind går och småsvettas hela tiden. Asfräscht! Eller inte.. Aja, jag hoppas det tar lite mindre än tre år att vänja sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0