there's a circle justifying the part of me

Jag gillar Saab-reklamen. Där det ploppar upp en glödlampa och en älg ur ett vitt papper. Tycker det är väldigt intressant att ett företag på konkursens brant har råd med tv-reklam. Men det är inte så att jag klagar, jag gillar Saab, jag hade gärna haft en Saab om jag hade haft råd att köpa en bil. Egentligen vill jag ha en såndärn tjejig bil (mossgrön Audi TT) men Saab är liksom mys. Tänkte bara berätta det =)

Håller på att förbereda, ska gå och duscha snart också. Det händer spännande saker. I'll tell imorgon, jag lovar.

On another note saknar jag min älskling som fortfarande leker krig med tyskarna. Dom ska sova utomhus imorgon sa han, tycker lite synd om (det är ju kallt ute). Men helgen kommer gå fort nu, och rätt som det är blir det fredag och då är han hemma igen. Älskar min Marcus.

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0