the train that got away

Sitter på tågstationen.. missade första tåget, jävla klant :/ jag var helt hundra på att det gick 07.37 och jag hade gott om tid så jag kunde hämta ut biljetten innan det gick. Men så kommer jag upp och ser tåget köra iväg.. det gick 07.32! Jävla hittepå! Aja, tur man har valpögonen så jag kan beeeee konduktören om nåd att få följa med på nästa tåg.

Det sitter tre tjejer i sofforna bakom mig. Dom diskuterar allmäna fjortisgrejer, "vem var fullast på matfestivalen", "du fes! - nej det gjorde jag inte - jo, du fes! - det gjorde jag verkligen inte", "tänk om man typ träffar ett mobboffer som har blivit skitsnygg när han är 30" (det var mest en av dom som var fascinerad utav detta) det händer nog allmänt varje dag att folk som blir mobbade växer upp och blir omtyckta, är min uppfattning, men den tänker jag inte dela med mig av.

Trettifem minuter kvar tills tåget går, och det här ska jag inte missa! Får ta en tur till pressbyrån och se om det finns något mysigt att knapra på. Ånej nu gick fjortisarna till pressbyrån, då får jag vänta tills dom kommer tillbaka så dom inte tror att jag följer efter och spionerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0