jävla f*cking fan, jävla s*it, jävla fl*ck..

Jag har huvudvärk. Har haft huvudvärk i flera dagar. Tog 5 huvudvärkstabletter idag innan föreläsningen. Fick upp humöret en stund och var antagligen lite påverkad.. men nu är huvudvärken tillbaka. Var med Skorpan och käkade glass och sen på Hem&Hobby och letade märken och tyg till overallerna. Tycker det blev bra.

Borde plugga så himla mycket. Borde läsa kompendiet till imorgon och analysera mitt perspektiv lite grundligare. Hitta bilder etc. Men jag är lat, och hungrig, och fastnade framför Greys Anatomy igen. Farligt program det här. Aja, jag kommer igång.. men jag måste egentligen diska.. och mat är bra. Pluggandet får komma i andra hand efter den här dumma huvudvärken och sjukdomen som långsamt tar över min kropp. FAN OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0