i'll be ok, long as you come back, i'll be ok

Imorse hade vi seminarium. Det var alldeles för tidigt på morgonen för att min hjärna skulle fungera ordentligt, så det var ganska skönt att inte behöva säga alltför mycket. När det var över gick jag hem för att sova. Men fastnade framför datorn. Sov kanske en timme vid lunch, men insåg precis att jag faktiskt inte har druckit något idag. Det kan nog vara en fördel att hälla i mig lite vätska inför kvällens aktiviteter. Det blir träning med skorpan efter hennes seminarium och sen antagligen utgång tillsammans med bus och hans vänner. Om jag orkar.

CSN kom idag så i helgen blir det shopping! Till och med anpassat i hela stan i helgen och massa extra rabatter och trams överallt!! Nästa helg ska jag åka hem och fira lillebror som blir systemmyndig. Kan bli några intressanta dagar =)

Nu ska jag dricka lite, och kanske vila lite till så jag orkar med ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0