he's home

Sitter i soffan och tänker skriva färdigt min rapport i studietekniken innan jag tvingar sötnosen upp ur sängen för att ta sig några hundra meter till en annan säng. Han mår inte så bra (surprise på den va?) och jag försöker vara lite mammig och ta hand om honom. Blev pizza till middag efter att jag varit i Karlsborg och hämtat hem honom, känner mig lite uppblåst nu.. men det är nog inget som lite läsk inte kan bota ;)

Satt med gruppen i 6 timmar idag och gjorde klart våra fallanalyser. Det var helt sjukt och vi gick igenom många knasiga faser. Men änsålänge tycker vi rätt bra om varandra och fungerar väldigt bra som grupp. Jag börjar nästan känna lite ångest över att behöva byta grupp sen...

Men jag har inte tid med det här.. jag har en kurs att planera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0