Groooovy

Hittade ett par gamla walkietalkies i älsklingens källare sist vi var nere och letade efter nåt. Bestämde oss för att ladda dom och se om dom fortfarande fungerade. Testat, det gjorde dom. Kom på att det hade varit jätteroligt om dom fungerade så långt som till min lägenhet. Testat, det GJORDE dom! Helt galet!! Det är som att ha intercom-telefoner mellan lägenheterna trots flera hundra meter. Jag är sjukt imponerad!

Anyway, old news nu =) Var på IKEA idag. Inhandlade ett ex dörrmatta för 4 kr, mycket bra! Massa lampor så lägenheten kan bli lite ljusare och lite trams till köket. Inte ätit mycket till nåt idag dock, så jag ska göra lite mackor och varm oboy nu medan jag ser klart Notting Hill på tv och sen däckar grundligt i sängen. Förhoppningsvis lyckas krigspojken ta sig hit efter krångel med montering av nya tvbänken (jag lovar att han har haft problem, det händer inte att det är problemfritt med något från IKEA) och somnar bredvid mig. Får väl se imorgon bitti. Pussen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0