Godmorgon Skorpan :)

As promised ;)

Precis kommit hem från en underbar kväll i Falköping! Vi har fikat, te och kladdekaka, mycket gott! Tittat på massa bilder och snackat skit om allt och alla. Heeeeelt amazing!!

Somnade aptidigt igår och sov nästan 11 timmar inatt. Rätt vansinnigt med tanke på att jag brukar snitta 7. Varit iväg och pantat burkar och slängt en massa trams jag inte behövde. Läste lite och kände mig ordentligt duktig, sen dammsög jag lägenheten (kanske därför jag nyser som en gnu nu.. det är rent)

Efter föreläsningen körde jag till Bus och skulle hämta en cd för att ha i bilen till Falköping. Blev att jag stannade en stund när Bus bjöd på köttbullar och pulvermos. Mycket gott! Perfekt med efterrätt hos Skorpan, och dessutom fick jag med mig en lampa hem. Så nu kan jag kanske läsa lite kvällstid också. Har insett att lampor är bra och fint att ha. Kanske blir en tur till IKEA inom kort. Nä nu ska jag stänga fönstret så jag inte hör allt skrikande från kårhuset och sen slänga mig i sängen. Får typ sova OVANPÅ all skit som ligger där, för jag orkar inte göra nåt åt det.

Nattnatt världen. Godmorgon Skorpan :P

Kommentarer
Postat av: camz

jag vill att du ska komma hem och leka lite med mig... <3<3<3:* miss you smulisch

2009-09-12 @ 10:37:53
URL: http://camzlamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0