fredagssittning+mellanfest och lite annan skit

Tänkte såhär imorse när jag vaknade, nej ingen sittning. Mycket apatiskt tog jag mig upp och lyckades äta frukost. Smsade gruppen och undrade varför jag inte kunde öppna förra dagboksinlägget. Fick som svar att det skulle åtgärdas, men att vi skulle träffas en timme innan planen enligt vad dom bestämt igår. Igår var jag dålig och låg hemma och tog hand om mig lite extra... Men det gick bra ändå och vi hade ett ganska trevligt möte och diskuterade massor med saker utanför själva ämnet vilket var bra. Seminariet gick bra. Väldigt nöjd :) Sen vart det hem en stund och jag var duktig och åt igen efter 8 timmar. Det behövdes!

Det blev sittning ändå. Jo det blev det. Apkul vart det! Mycket spex och skoj på scenen! Lyckades till och med ta mig iväg på mellanfest, och det var riktigt mysigt det också. Men nu är jag trött och sliten och behöver sova. Kommer inte ha någon som helst röst imorgon bitti tyvärr.. men det är sånt man får leva med. Har ju helgen på mig att vila upp mig så... På söndag blir det Falköping, imorgon ska jag tvätta och hålla tummarna för Skorpan och Tyra på utställningen och Bus på matchen. Blir en väldigt chill dag.

Kanske ska hjälpa C med bloggen och lägga in lite bilder och videos. På tal om det förresten så ska jag kolla dom där bilderna jag hörde om häromdagen.. känns som om det är bra att veta om vilka hemskheter som ligger på nätet. ;)

Ne shit vad trött jag är.. och frusen. Varför kan du inte ligga här och värma upp mig för? Jag behöver min kamin! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0