fredagsmys, om det så är det sista jag gör *lalala*

Har suttit/halvluggit (ja så säger man här...) i min soffa i en timme och gått igenom en kursbok från pärm till pärm. Känner mig vansinnigt duktig! Det har faktiskt gått riktigt lätt och inte varit mycket störande moment.. eller ja, jag har kunnat koppla bort det störande momentet som driver mig till vansinne.

Funderar seriöst på att skriva en lapp á la argalappen.se och sätta upp i foajén därnere. I stil med "du som spelar dunkadunka musik hela dagarna någonstans mellan våning 7 och 11 måste ha underkänt i samtliga ämnen på högskolan eftersom det är fullständigt omöjligt att få något slags lugn studiemiljö med bara fjortis/sommaplågor dånande ur högtalarna. det är inte väldigt dyrt med såna där fina stora hörlurar som stänger ljudet ute för alla oss andra, jag kan till och med tänka mig att bidra till ett par om det betyder att det blir tyst från din lägenhet!"

Nu är jag kanske inte ace på att skriva såna där arga lappar.. får träna lite.. men liksom seriöst. "Vi sitter här i venten"/"Det här är en sång om ingenting"/"allmän-dålig-dunka-musik" på repeat är inte eftertraktat. Det vibrerar liksom i mitt golv...

Aja, nu ska jag iväg till bibblan och träffa bus och co för lite mer plugg. Förhoppningsvis skakar inte golvet där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0