and we're back on monday

Det blev en bra dag till slut. Började bra, bredvid pusselbiten hos honom. Iväg på gruppmöte efter frukost och sen tre timmar uppritande av mindmaps för att visa dom underbara perspektiven inom socialpsykologin! Det var faktiskt riktigt roligt, min grupp är halvt galen och jag tror varje grupp efter det här kommer vara så himla tråkig..

Anywho, sen var det dags för lunch. Och då kände jag att jag kunde vara klar för dagen.. det tyckte inte dom andra. Träffade iallafall krigspojken för lunch, bröt ihop en kortis men samlade mig tillräckligt för att äta upp och ta mig tillbaka till bibblan. Vart bara 45 minuter till efter att jag kom tillbaka men vi kom iallafall igång med nästa projekt, vilket ska väl sägas vara rätt skönt.. Cyklade hem och hämtade lite grejer och spenderade sen 3 timmar i soffan på andra sidan skogen pluggandes medan han installerade och testade sitt nya Playstation 3 (:O).

När jag tröttnade på det (och älsk skulle till jobbet för att förbereda inför imorgon) så ringde Carin väldigt lägligt och tyckte att jag skulle joina henne och Bus och Ida på Mcdonalds för allmänt skitsnack och glass. Nästkommande 3 timmar spenderades där. Mycket bra kväll! Lyckades dessutom få fina sms från båda innan jag hann skicka mina. Ibland kommer man på att folk faktiskt kan tycka om en för den man är <3 Såna dagar är bra!

Nu har jag sett nån konstig dokumentär om killar som vill vara snygga och gör allt för att förändra sig och funderar seriöst på att gå och lägga mig. Borde nog dricka lite oboy först dock. Imorgon bär det av till gruppmöte kl 11. Sovmorgon!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0