we are the one and only ;)

Träning på förmiddan idag, med min kära skorpa! Det var rätt skönt att få upp pulsen lite efter två dagars styrka men om jag behöver vicka på asset till "bonnaswing" igen kommer jag nog kräkas. Det var rejäl tantvarning faktiskt! Vi åt banan och hämtade skruven som var pepp på bilmusikal på väg till lunchen (för en banan räcker inte och dessutom har dom fått tillbaka tasty-såsen på det där stället Ola skäms över att jag har jobbat på) Killen i kassan måste ha trott vi var smått galna men det var mysigt och precis vad som behövdes!

Första anhalten på Elin's blev GT och där skuttade vi runt till musiken och hittade massa glam. Synd att man inte har vunnit på lotto eller liknande eftersom garderoben nog egentligen skulle må bra av en rejäl utrensning och nytt nytt nytt. Eller det kanske bara är mitt psyke som säger åt mig att göra sånt? Typ den högra hjärnhalvan....

Vi trixade och fixade och hittade alldeles för mycket snyggt ända tills min träningsvärk gjorde sig påmind och min arm blev öm. Vissa kläder är tillräckligt snygga för att offra syre för kan man tycka, men jag hittade stoff som både var snyggt och satt tillräckligt löst för att jag ska kunna andas en hel kväll. YEAHJ! Efter en fika hittade finflixen helt himmelska skodon också. Tyvärr satt dom som en smäck och blåste min budget för den här månaden till andra sidan jorden. Tur att man jobbade i somras och har lite sparat! Vi kommer iallafall bli JÄVLIGT snygga på fredag! Och jag ser fram emot det jävligt mycket!

Det inhandlades lite fil och flingor på ica när vi ändå var där och jag tyckte att jag förtjänade choklad så därför hamnade det också i min lilla korg. Egentligen var tanken att det skulle tränas igen ikväll, men jag och Ida insåg oss besegrade och soffan har blivit min bästa vän. Nu är det Grey's och kanske en kopp te, popcorn? Ska ta och rensa sängen från rena kläder också innan sömnen intar min skalle.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0