TGIF, bara sju kvar det här året! Njut!

Det känns så surrealistiskt och vridet att dagarna smälter ihop. Ena dagen är katastrofal och allt går fel.. sen händer det något och helt plötsligt fungerar allt som det ska igen och livet är tillbaka.

Har precis skrivit ut tentan, måste bara hitta ett försättsblad, och tog ut blanketten som skulle ha skickats in för flera månader sen också. Kanske kan se till att få iväg den idag äntligen! Tvätten får jag skjuta på, för mitt telefonsamtal imorse efter chock-uppvaknande ledde till ett möte som jag måste göra mig iordning för och åka till alldeles snart. Men nu är iallafall tentan klar, helgen är här, och jag ska snart få ett stabilt psyke igen (förhoppningvis). Hur bra känns inte det liksom =) Det är verkligen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0