tgif and the music

Gårdagen var makalös! Musiksittning och mellanfest med stort F! Hade riktigt kul och det var ett bra gäng som var med =) Det slutade tydligen med karatefylla och fläskläpp men det var ändå en bra kväll!

Har spenderat dagen med att göra ingenting och lyckades till och med somna i en av de myspysiga fotöljerna. Men sen blev vardagsrummet fullt med pojkar som pangade och hade sig med tvspel och då fick mitt huvud nog så jag tog bilen och körde mig hem till min mörka lugna tysta lilla vrå. Kände mig liksom överflödig i sällskapet så det var lättare att åka hem. Det blir tydligen utgång för dom ikväll också.. vet inte om jag orkar. Men jag hoppas att åtminstone höra från dom någon gång under kvällen.

Annars blir det jag och mitt diskberg och en halv apelsinkrokantchokladkaka. Det kan också vara receptet på en vinnande lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0