never allow someone...

Haha jag såg precis Paris Hilton i en film! Med repliker! Jag skrattade HÖGT.

Men annars var det faktiskt inte det jag skulle skriva om. Det var det här;

Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option

Känns helt rätt just nu och Sarah kanske har rätt i det hon säger. Det kan faktiskt bli riktigt snyggt också. Annars har jag funderat lite över samma sak i mitt liv de senaste dagarna. Och jag har kommit fram till att ibland är det faktiskt värt. Just nu fungerar allt som det ska och det kommer nog flyta på ett tag till fhv. Special-pussar till alla sötnosar som gör mitt liv värt att leva!


Kommentarer
Postat av: camz

jag hoppas på en puss, du får iaf miljoner pussar av mig! :*

2009-11-16 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0