lillelördag kan man ha

Ibland får man en såndär november-känsla. Ni vet vad jag menar eller hur? Sådär när man är trött och glåmig (tycker om konstiga ord och har i veckan fått reda på att mitt ordförråd ska kunna innehålla upp till hundratusen ord)

Har lite en sån dag idag. Eller ja.. till och från. Men jag hade en mysig pratstund i en bil och efter det hittade jag lite julmys på ÖB. Ska tända ljus, äta kladdkaka och tycka om mig själv ikväll eftersom ingen är hemma för att göra det åt mig. Det är sådär bra/hopplöst/görbart/makalöst/skit.. och det är knasigt. Känns udda om det ska vara såhär jämt.

Satte in en ring idag, halvskumt men jag hoppas det hjälper. Vill inte ha berg och dalar längre.

Nu är det Grey's, sen förhoppningsvis nåt livstecken från nörden i Jönköping. Pluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0