it's a dressup dresscode

Idag har jag konstruerat en bomb. Det var inte så svårt faktiskt. Fyra tomma energidrycks-burkar, MÄNGDER med silvertejp, lite eltråd och en enkel väckarklocka. Blev sjukt nöjd! Det blev jäkligt snyggt och jag längtar redan efter bilderna!! Hela grejen handlar om att krigspojken skulle på maskerad och ville vara något som var motsatt till det alla ser honom som, det han lever varje vecka. Självmordsbombare blev valet och med hjälp av ett lucialinne, en väst och en scarf i svart-vitt blev det riktigt snyggt! Jag fick leka lite med smink (fast hyschhysch, det fick ingen veta) och det var riktigt skoj! :D Det blir en bra kväll I hope. Det skulle vara tävling i vem som var bäst utklädd och jag tror seriöst att han har en chans om resten inte är sjuuuukt seriösa. Fick mig en tankeställare till nästa helg iallafall. Kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0