i'm stuck

Nu har jag fastnat... fan att man ska vara så lättpåverkad.

Det typ snö/regnar ute och är allmänt grått. Jag har svarat på fyra av tio frågor.. och tentan ska in på fredag. Det känns inte alls ogenomförbart. Men eftersom jag bara sitter och gör ingenting nu så känns det lite meningslöst. Det är tur att man har så fina flickor att ringa när pressen trycker på. Eller rent av bara för att prata av sig lite. Tack för er!

Tog en rolig bild imorse, men nu har minneskortet fastnat inne i mobilen och tydligen fick jag ingen skiva för installation när jag köpte den, så jag kan inte ladda över det. Fortfarande av med kameran också.. lite fail på det.

Bra sovmorgon imorse iallafall! <3 Sjukt nöjd med livet egentligen, bara jag inte hade fastnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0