En sen kväll med tvn

Idag var en bra dag. Halvlång med föreläsningar hela dan, men det går att stå ut med bra vänner vid sin sida. Efter skolan höll jag på att inte släpa mig från soffan, men gav mig av och tränade. Och det var det värt! Kommer ha fruktansvärd träningsvärk imorgon men det blir nog bra. Carin kommer och hämtar upp mig halv elva imorgon bitti så blir det heldag med flickorna. Känns som en mycket bra deal! Kanske hinner med att läsa lite också, är ju trots allt ett heltidsarbete ;)

Har pratat med min kärlek också. Dom har det bra i skogen och han skulle få sova massa timmar inatt <3 Det ska jag också se till att göra. En kopp te nu och sen blir det sängen. Godnattmys till min selektiva skara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0