måndagstrassel

Jag var ett riktigt måndagsexemplar idag, trött som satan och inte riktigt fokuserad på något. Ska läsa igenom en hel kursbok till imorgon och se till att skriva ner i punktform vad jag vill fokusera på i våra fyra kapitel. Ska försöka få lite tvätt gjord och lyckas diska undan och plocka lite också... för just nu ser min lägenhet ut som en soptipp och jag blir less av att bara tänka på det. Konstigt nog tycker jag det är lite mysigt med delar av allt som ligger och skräpar, ett par jeans som inte är mina, ett par sandaler som står lite snett (eftersom mina skor tar så mycket plats) till och med den stora gröna väskan som tar upp massor med plats i hallen. Det är mysigt, för alla småsaker betyder något. Som min kära skorpa brukar säga, det är inte vad det är, det är hur det känns.

Lite kärlek på min julklappslista som är på g. Ska kolla tåg också och se om jag kan lyckas ta mig hem över jul :) Senare blir det pepparkakor och värmeljus i min fina ängel och kanske en film med krigspojken om dom släpper hem honom i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0