reruns of one tree hill ch 1 <3

Min smula åkte hem idag. Lite tråkigt var det, men vi ses snart igen. Helgen har varit jättemysig! Vi var på Ullared i torsdags och shoppade loss totalt! I fredags blev det tur till Götet och vidare till Ytterby förorten till förorten där det var fest hos Jasmina. RIKTIGT BRA KVÄLL! Vaknade lördag morgon och var VÄLDIGT torr i halsen! Det blev bio i Skövde lördag kväll och vi såg "Flickan som lekte med elden". Jag gillade den. Rätt många grafiska scener men den höll sig lagom bra till boken. Sånt tycker vi om ;)

Igår vart det jobbat i lägenheten, det var superkul! Sånt borde man aldrig göra själv, mycket roligare med andra som uppmuntrar!! Det blev till och med hemmalagad mat gjord och det var första gången jag åt potatismos i min lägenhet. Bastun väntade på kvällen och efter det vart det film och popcorn. Hela helgen var heeeeelt underbar!

Idag var planen att börja med tentan så fort smulan åkte hem. Men jag bestämde mig för att fixa fotona som jag har haft liggande hur länge som helst och jag blev riktigt nöjd =D Har tyvärr slarvat bort min kamera (har letat överallt och jag har ingen aning om vart den kan ha tagit vägen...) så ni får helt enkelt ta mitt ord på det. Dessutom har jag gardiner nu så det är riktigt hemtrevligt här hemma. Kan till och med tänka mig att bo kvar några månader extra nu ;)

Kvällens aktiviteter är inte fullt planerade än, middag ska det bli nån gång. Tror det får bli en dusch också, för det börjar bli kallt och jäkligt här inne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0