and another one bites the dust - technology

Tänk vad lite mat kan göra underverk för magen! Åt lite frukost med killarna nån gång runt tolv ett idag och sen blev det liksom inte tid till mat. Blev utkastad till förmån för tvspelande krigspojkar och bestämde mig för att åka till Falköping för att träffa min fina Carin. Vi gjorde lasange med alternativ bechamelsås och det blev mycket gott!

Det är nån såndär intetänkafilm med Adam Sandler på tv och jag orkar inte ens sätta mig in i den oexisterande handlingen. Iallafall en självklar myskänsla med te och en stoooor soffa. Blir till att sätta tändstickor i ögonen för att hålla dem öppna på vägen hem, men det känns bra! Väl hemma ska jag tömma sängen från kläder och planera lunch och sånt imorgon. Bara en föreläsning och lite grupparbete så det ska jag väl lyckas klara av?

Btw så var fredagens sittning något extraordinärt utöver det vanliga och jag hade JÄTTEKUL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0