Sensei Sara

YES! Så var det gjort, det är över :D

Behöver jag ens säga vad det var? Jag tvivlar eftersom min läsarkrets ligger runt nollan oftare än oftast. Men sooo what.
Igår fick jag iallafall mitt svarta bälte. Mitt SVARTA bälte. Jag har tränat i 7 år för det, och igår hände det faktiskt. På riktigt!

Höjdaren i mitt liv just nu iallafall, och det känns jättekonstigt att aldrig mer behöva knyta på sig det mjuka bruna som jag har haft i typ tre år. Sjukt skön känsla idag när man fick säga till barnen att dom sa fel. Vi kallar det sempai när tränarna är alla bälten under svart. Men nu är det Sensei som gäller (sensei betyder mästare typ) och det är coolt! Jag är cool! Dessutom har G3 officiellt utsett mig till ninja nu, så det är ännu coolare.

Over and out från powerpuffninjan nr 1 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0