Min smula <3

Idag var en av de underbaraste dagarna på länge! Jag har verkligen saknat att ha min smula hemma och kunna hitta på saker randomly. Idag var det inplanerat biobesök och lite mat, men det slutade med att vi satt i min soffa och drack vin och tittade på gamla bilder <3 Bäst bäst!

Bion. Helt klart godkänd. Nästa kommer redan i september och sen sista i november =) planer på det ja. Lite läskigt till och från, men inget vi inte klarade av. Smulan lyckades hälla ut lagom mycket chips och vi bröt nästan ihop av skratt. Hoppade precis lika högt när vi båda visste vad som skulle hända. Har inte insett hur mycket jag har saknat dig bästaste bästa. Du betyder så mycket för mig och jag tycker det är super att du är hemma igen! Den här sommaren kommer bli den bästa någonsin!!

Nu ska jag se klart min film, dricka ur mitt vinglas (cola i det nu, ska ju träna imorgon) och sen sova. Imorgon blir det svartbältesträning. Godnattpuss

Kommentarer
Postat av: ulan

guuuuuullle!!! <3<3<3<3

2009-05-16 @ 11:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0