Fyra timmar på tåget...

Tror att det gick bra igår. Får resultatet i mitten av juni.

I övrigt var Uppsala ganska mysigt och solen sken och visade väl stan från sin bästa sida. Jag hann i tid till mitt tåg och gjorde bort mig ordentligt när jag kom till Stockholm... tänkte att det kan väl inte göra så mycket att hoppa på ett tidigare tåg, slapp jag vänta på centralen i en timme och kom dessutom fram två och en halv timme tidigare än jag skulle. Tyvärr tyckte inte konduktören att mitt förslag fungerade, och när jag hade suttit på tåget i en och en halv timme och väntat på att dom skulle kolla min biljett så kom han och berättade att eftersom jag hade en oombokningsbar biljett och eftersom jag skulle av på nästa stopp var jag tvungen att köpa en helt ny biljett. Á 660 kr! Jag blev sur, och ledsen... Såna extrautlägg har jag inte råd med, och varför kunde inte någon ha berättat det för mig typ i Södertälje när jag fortfarande hade chansen att gå av tåget? Bläh!

Men men, får helt enkelt undvika att köpa mer saker än nödvändigt resten av månaden och tycker det är rätt skönt att det bara är drygt en vecka till CSN.

In other news =) imorgon gäller det. Imorgon är det dags. Imorgon! Ni vet vad som händer, och jag har inget att göra hela dagen imorgon, kommer oroa ihjäl mig. Förhoppningsvis går det som det brukar och jag lugnar ner mig så fort vi börjar. Vi får väl se. Egentligen är jag nog mer orolig inför nästa veckas prövningar. Men med vännerna och pusselbiten vid min sida klarar jag nog av det också <3 det tar vi då.

Nu ska jag fortsätta titta på Ice Age och vara uttråkad på tåget. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0