7 timmar senare...

Jag är så trött! Jag har så ont! Förstår nog inte riktigt själv vad som hände igår, allt jag vet är att jag aldrig vill göra om det, någonsin! Jag har blåmärken på konstiga delar av kroppen.. jag har ont i örsnibbarna. Örsnibbarna?!

Det började rätt bra tror jag. Kändes ok med slag och blockeringar. Sen drog vi två STORA block efter varann och jag dog nästan. Ärligt talat, när man vet hur mycket man har kvar och allt man vill är att lägga sig ner och dö så kanske man borde tänka om nån gång... funderade ett tag på varför jag gett mig in i det, och när foten pajade med 1½ timme kvar så slog jag nästan ihjäl mig själv. Fan heller att jag skulle gå igenom 5 timmar för att ge upp. Hade vansinnigt ont, men efter ett tag slutade jag tänka på smärtan och då försvann den nästan. Fysen i slutet var hysterisk, och det är nog inte heller positivt menat. Seriöst, efter 6½ timme vill man inte göra 100 armhävningar, eller 200 situps. Som tur är tror jag det syntes på oss att vi kämpade, så vi kanske får lite pluspoäng för det... jag vet inte. Jag vet bara att jag inte vill göra om det. Det spelar ingen roll om jag inte klarar det. Jag vill INTE göra om det!

INTE, inte, inte, inte, inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0