tidsfördriv

Vad vill du heta? - Jag har faktiskt accepterat mitt namn, men jag tycker Isabel är väldigt fint.
Hur gammal vill du egentligen vara? - Jag är sjuuuukt nöjd med 21 just nu! =)
Gillar du ABBA? - Inte hela tiden och inte alla låtar. Men ibland.
Brukar du komma i tid? - Jag skriver det på mitt cv, men egentligen är jag sämst på att passa tider. Till allt!
Vad hade du i din mun senast? - En rostmacka med nutella (den fick mig att må lite bättre)
Har du bra kondition? - Njae.. kanske jämfört med soffpotatisar. Men bra hade jag inte sagt.
När mår du bra? - När jag leker med mina vänner, men mest när min pusselbit är här.
När blev du fotad senast? - I söndags på tai kai.
Hur känner du dig nu? - Apdålig
Vanligaste färg på dina kläder? - Vintern är det mest mörka färger, men sommaren tror jag rosa vinner.
Kan du laga mat? - Mjaa, litegrann
Vad pluggar du? - Ryska och juridik, inte kombinerat
Vad tycker du om fötter? - Beros på vems de är =)
Är du smart? - Ibland tycker jag det. Fast oftast är jag rätt blond.
Blir du bra på kort? - Väldigt sällan
Vad har du på dig? - Pyamasbyxor som jag har sytt själv och Marcus tjocktröja
Under? - Sånt man borde
Är du aktiv i skolan? - Till och från
Vad saknar du? - Min pusselbit
När och varför grät du senast? - Typ förra lördagen tror jag.. har faktiskt ingen aning om varför
Var det pinsamt att svara på det? - Nej (dum fråga)
Hade du en bra kväll igår? - Ja, det var mysigt. Fast det blev lite senare än min kropp egentligen orkade med
Din favoritdryck på morgonen? - Oboy!
Rakar du benen? - Mm
Är du nyttig? - Nej väldigt sällan
När brukar du gå och lägga dig? - Beror på, men sällan före midnatt
Vad ska du göra i sommar? - Inga planer klara
Projekt just nu? - Bli frisk, träna till min gradering, komma in på skolan
Vad borde du göra? - Soova och bli frisk
Vad vill du göra nu? - Pussa på min pojkvän (men han är inte här)
Har du någonsin haft något jobb? - Mm, typ 1, 2, 3... 7 stycken
Varför hånglar man? - För att det är mysigt
Är du politiskt aktiv? - Nej, men jag vet vilken sida jag håller på =)
Vilken tid gick du upp idag? - 6.15.. det var jobbigt
Vad har du för snittbetyg? - Vadå snittbetyg? Jag har 18,11
Vilken idrott sysslar du med? - Kampsport
Vill du hellre ha mail än vanliga brev? - Nej, hellre vanliga brev. Mys!
Har du haft sex med någon som var dubbelt så gammal som du? - Nej.. isch
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Njae
Är du bisexuell? - Nej
Hur mycket krävs för att du ska bli full? - Beros på dag och tidigare intag av mat
Har du spytt offentligt? - Haha, ja
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan? - Hmm, svårt att välja ;) fast jag bryr mig inte så mycket egentligen.
Ångrar du det? - Nej, inget av det
Vad skulle du göra om du var kille för en dag? - Ingen aning
Är du feminist? - Nej det hade jag inte kallat det
Har du stjärnor och kajal? - Nix, eller ja, ibland
Brukar du sminka dig? - Ja oftast
Vem/vilka har betytt mest för dig i ditt liv? - Mina föräldrar, min kusin, mina nära vänner, min pusselbit
Är du nöjd med ditt liv? - Ja det kan oftast inte bli bättre!
Vad vill du jobba med? - Resor, djur eller människor
Har du tråkigt just nu? - Ja, annars hade jag inte orkat fylla i det här
Vad gör livet värt att leva? - Jag kopierar Emelies svar där, Kärlek.
Vad är det roligaste du gör när du är ledig? - Myser med min pusselbit, leker med mina vänner, festar
Vad i livet ångrar du? - Ingenting, det är inte värt att tänka på det som redan har hänt
Är du musikalisk? - I wish.. spelade blockflöjt ett tag. Jag försöker sjunga hela tiden, men folk tröttnar
Vad lyssnar du på för musik? - Ganska mycket mainstream, men jag har fastnat för amerikansk poprock
Kategoriserar du dig själv i någon stil? - Nej
Är du bortskämd? - Ja det är jag nog
Är du trött? - Fruktansvärt
Vad gör du imorgon? - Pluggar, vandrar på stan, utforskar och försöker bli frisk. Dessutom Earth Hour 20.30-21.30

Nudå.. sova en stund kanske. Eller nej. Mer rostmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0