Jag tänker ...

Jag tänker. Det gör väl alla. Men när jag lämnas ensam om än så bara för en kort stund, så börjar allt rulla. Snurra. Trilla omkring. Ibland leder det till rätt dåliga saker, sånt jag mår dåligt av att tänka på. Sånt man borde slippa tänka på tills man konfronteras med det. Som tur är leder det till bra saker ibland också. Saker som löser sig (eller som iallafall får potential att lösa sig) eller sånt som gör att man mår lite bättre. För ibland kommer man på bra saker. Och då känns det lite bättre.

Och ibland när man kliver ur duschen har man fått ett sms som får en att må ännu lite bättre. :)
Så just nu har jag slutat tänka för ett tag och mår bara bra en stund.

Har ätit upp min glass och druckit en kopp te, för jag har ont i halsen... och det tycker vi inte om. Men just nu. Just nu. Ska jag krypa in under mitt täcke och mysa en stund innan jag går och lägger mig. För just nu är allting ganska bra.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0