tisdag

Idag har jag varit mindre produktiv. Men lyckats med ett stort mål =) Jag har skrivit klart mitt personliga brev! Jag är duktig.

Jag vet inte hur bra det är, eller om det ens kommer få någon att tänka en extra gång på mig. Men jag gjorde mitt bästa. Och really, det är väl det enda man kan göra? Så jag ska försöka tvinga mor och far till lite konstruktiv kritik och sen skickas ansökan in i veckan. Tycker ändå jag är bra som har tagit tag i mitt liv.

Ikväll blir det träning och sen boende i Svedala i några dagar. Ska tydligen upp jättetidigt imorgon och skjutsa far min till flygplatsen. I'm guessing det blir en shoppingrunda med Becky någon dag efter lön och csn. Ska ta med Nappson till Em och leka med Ronja också. Måste bara få tid att plugga min juridik också. Inlämning på torsdag. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0