stilla undran, VA FAN??!

Sitter på kontoret och lyssnar på radio. Det är tyst och lugnt på den här våningen och jag får vara ifred mesta delen av tiden, vilket är skönt. Dessutom regnar det sådär lite mysigt utanför fönstret och jag undrar visserligen vart det kom ifrån, för när jag var ute på lunchen var det minsann soligt och rätt skönt. (ok där ljög jag ju.. kallt som fan var det)

Längtar inte jättemycket till imorgon när jag får flytta ner på 3e våningen igen.. kanske ska be om att få sitta här så mycket jag kan medan hon som har det här rummet egentligen är borta =)

Ska hem och plugga ryska ordentligt innan träningen sen och har insett att det är såhär jag vill ha det. Jag vill ha massor massor massor att göra, och väldigt lite tid emellan så att jag får ändan ur vagnen och gör saker istället för att slöa. Jag mår bra av det. Måste lära mig att alltid fylla mitt schema till bredden. Å andra sidan känns det som träningen är ganska överflödig just nu, jag börjar tröttna. Och det är tydligen alltid så terminen innan graderingen.. säger dom. Men det spelar väl mindre roll? Jag tycker det känns som det tar för mycket tid som jag skulle kunna använda till viktigare saker. Meeeen, självklart tänker jag inte ge upp det mindre än 3 månader innan chansen. Så dum är jag inte. 3 månader är inte så lång tid, så jag får stå ut. Så kan jag ta en riktig paus sen.

Nu ska jag jobba lite också som omväxling. Oh var förresten och fönstershoppade på lunchen.. farligt! Jag är kär. Nya skor har väl ingen dött av kan man tycka.. men om det betyder att man inte får äta på två veckor så kanske det kan bli ett litet problem. Jag måste prioritera. Skor skor skor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0