Still onsdag =)

Mysig träning idag. Jag var inte ens ombytt, utan satt bredvid med föräldrarna och pratade. Man fick en helt annan överblick över barnen från sidan. Man ser ju alltid dom uppifrån annars, och när man står mitt i det kan det på många sätt kännas väldigt mycket mer organiserat än om man står vid sidan. Det såg helt kaotiskt ut därinne idag. Och det ekar nå helt fruktansvärt. Måste ta upp det med min tränare, så nånting händer. Jag tycker synd om föräldrarna som sitter där varje vecka.

Samtidigt har jag insett vilka barns föräldrar som är engagerade. Och det är alltid kul, eftersom mina aldrig har varit så engagerade i mina sporter. Det har väl inte behövts I guess. Men det är så mysigt med föräldrar som har koll. Man kan få ordentlig feedback liksom.

Vilket pladder. Anywho. Jag fick sluta tidigare på jobbet idag och det var jättemysigt! Jag åkte hem och satt ute på balkongen i solen med datorn och pluggade/lyssnade på musik/zappade. Enda problemet var stolen.. vi har ju inga balkongmöbler så jag drog ut en köksstol. Snacka träsmak i röven efter ett tag! Meeen mys ändå. Våren är på väg :D:D

Har lämnat in min ryska. Långt före utsatt tid. Vilket betyder att jag kan ägna mig åt juridiken nästa vecka. Och om det är så fint väder som det var idag kan jag sitta hemma och mysa! Det kommer bli jättebra! Dessutom betyder det att jag slipper släpa med mig lagboken till Skövde. DET är ännu bättre!

Nu är det planer inför helgen på g <3 och tvn står igång. Jag vet inte riktigt vad det är på men det spelar ingen roll. Ska nog sova snart.. jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0