Snökaos

Det skulle bli allmänt pluggande och träning idag.. jag var jätteduktig och pluggade och lyckades nästan få in två ryska uppgifter på samma dag (men jag kände att det var lite av en överdrift så jag struntade i att faktiskt lämna in den andra) men sen körde jag pappa till stan och då hade det börjat snöa ordentligt! Det var riktigt läskigt att köra hem och till träningen sen. Stora lastbilar som körde rundor på motorvägen och det bara yrde snö och grus och allmänt trams. Läskigt var det iallafall.

Så kom jag iallafall ut till träningen och där insåg jag att det var inte tid att träna idag. Jag mår inte tillräckligt bra, så jag struntade i det. Egentligen tror jag att stressen över att inte missa ett enda pass gör det hela ännu värre. Men när jag väl kom hem och satte mig vid middagsbordet med mamma och broren min så kändes det mycket bättre. Dessutom fick jag lite tid att ventilera skola och boende till hösten. Ibland är det bra att prata med mamma =) hon känner ju mig.

Känns ganska bra just nu. Vilket antagligen kommer ändras ex antal gånger innan jag faktiskt är klar. Men jag vet hur jag ska göra nu iallafall. Sen får vi se om det fungerar eller inte.

Nu fungerar inte tvn för det snöar så mycket så mamma och jag ska se en film och kraschlanda lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0