onsdag :)

Svalde precis resten av mitt vatten som jag hällde upp innan lunch. Det smakar som svett när det har fått stå. Sjukt äckligt! Jag drack precis ett halvt glas svett... :/

På lunchen hittade en israelisk tjej mig och vi åt och pratade. Underligt hur folk som inte kan bilda meningar ordentligt på svenska vet vart Nordmaling ligger. Ganska underhållande, och hon var trevlig. Skönt att slippa äta lunch själv.

Nu har jag blivit hemsläppt från jobbet tidigt (har inte jobbat en minut sen jag kom imorse) för chefen har inga uppgifter klara. Hon sa att jag skulle få betalt för mina timmar ändå eftersom det var deras miss, så jag är nöjd.

Letat skolor och försökt undersöka boende-möjligheter.. vi får väl se hur det går. Sjukt anti folk som borde hjälpa en i Uppsala iallafall. Synd för det är den jag vill gå.. Meeeen. Det löser sig.

Typ 48 timmar kvar <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0