måndag

Idag började mysigt, fortsatte halvhektiskt och gled in på mysigt igen efter lunch. Sen dess har jag tagit det väldigt lugnt och bara tagit hand om min träningsvärk från gårdagens träning. =) Bra dag.

När jag vaknade kände jag inte direkt för att gå upp. Det var jätteskönt att ligga och fundera över att det kanske var sol ute och jag läste några sidor i Anna Gavalda boken. Förvånas varje gång över hur den får mig att bli sådär lugn och harmonisk. Ända in i själen. Mys!

Kl 11, strax efter att jag hade gått upp för att göra frukost ringde Em och undrade om jag ville hjälpa henne med något väldigt stort. Självklart slängde jag mig i bilen (tog på mig anständiga kläder först)  och körde bort till skolan för att träna på mina rally-kunskaper på en tur och retur till Svedala. Ganska underhållande. Det som ökade på stressen liiite var poliskontrollen som självklart stannade mig och tyckte att jag skulle blåsa. Som tur var hade jag slängt ner körkortet i fickan när jag sprang ut ur lägenheten. Brukar ALDRIG ha det med om jag inte har väskan med mig annars. Så kontrollen gick fort, och jag var nykter (surprise) så I'm happy. Em fick in sin tenta i tid och det slutade med frukost på EH. =)

Jag har fyllt i min ansökan till Uppsala idag, måste bara ta tag i det där hemska personliga brevet också. Det är ju ändå värst. Och dessutom kallar dom typ 70 pers på intervju, i maj. Gissa vad jag inte vill ska clasha i maj??!

Blir Skövde i helgen. Får komma på något fyndigt att hitta på under earth hour på lördag. Några förslag? Nu ska jag iallafall snart och duscha (ja jag vet att klockan är mitt i natten) och sen blir det natt. Godnatt. :)

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, jag kände nu hur mycket jag vill ha en "like button" ála Facebook att klicka på till dina inlägg. :P

2009-03-24 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0