idag.. idag =)

Idag är en bra dag! =)

Igår när jag hade gått och lagt mig ringde det, blev ett ganska långt samtal. Sen hörde jag en nyckel i dörren.
Helt plötsligt blev det väldigt mycket lättare att somna :) vart visserligen ett väldigt kort besök, what with sommartiden and all. Och jag hoppas att allt gick bra idag så jag slipper ha skuldkänslor för att jag inte sparkade honom ur sängen imorse direkt när klockan ringde.

Idag var planen att jag skulle ut och shoppa lite. Men jag funderar på om jag pallar det. Dom stänger ju tidigt också, kan ju alltid shoppa imorgon ;) Borde plugga idag. Och det kommer jag med största sannolikhet att göra, för allt känns mycket lättare idag. Tänk vad några få timmar kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0