galet grym onsdag

Jag skulle vilja skryta lite. Jag har varit sjukt grym idag!

Vaknade alldeles för tidigt imorse för det lyser in genom mitt sovrumsfönster här, och jag har vant mig vid mörkret i lägenheten.. Skjutsade pappa till flyget och åkte hem och åt frukost med hunden. =)

Tittade på the voice morgon för att piggna till, egentligen hade jag nog behövt sova nån timma till. Men så fort det var slut så stängde jag av tvn och har sedan dess (förutom en lunchbreak som spenderades med Rasmus och ett litet besök på McD för att hitta näring till hunden) pluggat pluggat pluggat! Jag är varit så SJUKT duktig! Har 4 föreläsningar kvar och så ska jag skriva svaret på inlämningsuppgiften. Egentligen tycker jag det är väldigt onödigt att cramma allt på en och samma dag. Men eftersom jag är så grym så fungerar det. Och jag lär ha massor av tid i helgen att gå igenom mycket till nästa inlämning, och det kan behövas. Nu börjar vi trilla in på dom intressanta ämnena så jag är glad, och har MYCKET lättare för att koncentrera mig!

Ändå sjukt nöjd. =) Ikväll blir det fiskpinnar tror jag, sen träning i Bara. Bara den här förkylningen kunde ge sig hade livet varit rätt underbart.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0