utmaning på tåget

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "tvingats ta det lugnare och dra ner på"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? utsidan på killen som sitter bredvid mig's vänstra ben.. vill jag helst inte utsätta mig för tror jag. han ser i det närmast ut som om han precis blev utsläppt från kumla.
3. Vad såg du senast på TV? början av scrubs
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 12.03 (mja nästan, 12.08)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? rasslandet från tåget och videon på mig och andre när vi kör knivstick
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? bytte tåg i Göteborg
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? våra svartbältesvideos (sjuuuukt coola)
Det saknas en nr 8. så jag hittar på nåt eget i slutet sen ;)
9. Drömde du något inatt? inatt vet jag inte, men imorse drömde jag att jag var hemma hos en gammal klasskompis, Frida och lånade en massa saker av henne. tydligen skulle jag passa hennes och sambons lägenhet också när dom var bortresta.. vet inte riktigt vart det kom ifrån eftersom jag knappt har haft någon kontakt med henne alls sen vi slutade gymnasiet.
10. När skrattade du senast? när jag tappade apelsinjuice-korken i min juice imorse. sjukt klumpig.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? väggar? här kör vi hel-fönster! I guess en del krokar att hänga jackor och övrigt på och hyllor att sätta bagage i/på/under
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? hmm, jag såg ett mongo på mitt förra tåg (men det är väl inte så konstigt I guess och det är verkligen inte PK att skriva så.. så jag kör väl på Amandas alternativ, jag ser alltid konstiga saker)
13. Vad tycker du om den här utmaningen? jag ger mig in i den med öppet hjärta, sårad själ och alldeles för mycket tid över på en resa mellan göteborg och malmö.
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Australia
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? ett hus (det där i petikträsk), en båt, kläder, en bil, en häst (vid närmare eftertanke typ 4 hästar så jag kan ta med mig vänner och rida) några fadderbarn, ett mindre land i oceanien, kläder, en pansarvagn till Marcus, kläder, en helikopter (måste vara lättare att landa i skövde än ett privatplan right?), en livstidsförbrukning av oboy, 10 års WoW-kort till bror min (sen hoppas jag innerligt att han har blivit vuxen, eller skaffat en ny hobby, eller nånting!), ett helt års semester till mor och far, kläder, en ny garderob för att rymma alla nya kläder.. det här var väldigt underhållande men nu orkar jag inte komma på mer.. så kort och gott en hel hög med grejer.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: jag föddes som pojke (HAHA nej jag bara skoja, men ni trodde nästan på det eller hur??!)
17. Tycker du om att dansa? jarå
18. George Bush? ha-ha, var det en ärligt ställd fråga?
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Isabel har jag sagt länge, eller Tuva. Och Theo eller Nathaniel. Det kan bli svårt.. kanske får skaffa fler än 2..? :O
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Absolut, men jag skulle vilja ta med mig en sak eller två, eller en person eller typ 15.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? (den snor jag rakt av från Amanda) Jag skulle bli förbannat förvånad om jag kom dit.
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Natalie, Daniel, Li och Frida.

Jag vet att jag sa att jag skulle hitta på en egen nr 8 i slutet. Men nu börjar jag bli trött på att vara kreativ och om det mot förmodan skulle vara någon som har så mycket tid över som jag och orkar läsa såhär långt så kan ni väl lämna ert bidrag till den 8e frågan ibland kommentarerna. Looking forward :)

Puss!

p.s min nummer 8 kommer alltid att vara nummer 1 <3

Kommentarer
Postat av: natalie

http://men-snela.blogspot.com/2006/12/sitter-i-ventrilo-och-skriver-lite.html



EHEHE!

2009-03-03 @ 16:00:58
URL: http://men-snela.blogspot.com
Postat av: Little Peaché

Sv: Hej hjärtat!

En dröm om mig! Vad skoj!

Och en utmaning! Ännu roligare!! =)



Jag tar itu med den pronto!



Kram på dig

2009-03-07 @ 00:44:32
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0