<3

Idag är bra. Jag och becky var på solig promenad när hon hade varit och tränat och det var sådär lagom skönt. Alldeles blå himmel och soligt och massor med folk på gatorna i Malmö. =)

Har pratat med min pusselbit och hans grupp hade gått vilse (för nåt pucko höll kompassen, clearly not a scout ey Em?) så dom blev tvungna att bryta den där vansinniga marschen dom skulle göra. Mindre än 72 timmar kvar nu och det är också bra <3

Jag var och handlade. Köpte nytt diskmedel för en tia så ska ägna en liten del av kvällen till disken. Gjorde middag, blev nöjd och har spenderat några timmar framför tvn och undersökt utbudet på tisdagar. Är ju aldrig hemma under tiden då alla bra program sänds så jag tänkte ta igen det litegrann idag. :) Anledningen till att jag inte tränar ikväll är att jag stukade foten i helgen på kids camp när vi lekte simon säger. Sjukt klantigt, och foten är lindad och i högt läge största delen av tiden. Känns lite som klumpfot, men det är ändå rätt mysigt. Det var länge sen jag hade en stukad fot.

Nu förvirrar jag min pojkvän på msn så jag ska sluta med flera saker samtidigt och ägna mig åt tvn ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0