våra bästa år

Jag drömde en sjuk dröm inatt. Var på typ en ö, och vi var på nån djurpark. Av någon anledning tyckte jag att lejonet var intressant och gick alldeles för nära. Han blev arg och började jaga mig, några gånger gick det bra, för han satt ju fast, och det fanns stängsel. Men sen rasade stängslet och hans röda band släppte. Jag blev biten. Men det gjorde inte så mycket för dom hade slipat ner hans tänder, så det gick inte hål. Sen satt mamma och klappade honom vid köksbordet.

Efter det tror jag drömmen tog en ny vändning och ön blev mer exotiskt. Det fanns ica, men dom sålde inte frukt, utan man fick plocka papaya och en gata var helt orange med kärnor.. jag tror det ser ut ungefär så på insidan i en papaya I guess =) det var liksom så man sjönk ner i det och det var som lera, fast luktade gott ;-)

Tydligen var det en "maffia"-familj som styrde på ön, och av någon anledning tyckte dom inte om mig. Kastade stenar mot min rygg när vi hade gått förbi. Det var ganska spännande, sen ringde Rebecca och väckte mig för hon ville komma in. En väldigt knäpp dröm utan slut alltså. (jag har en tanke om den där maffiafamiljen, men lejonet och papayan förstår jag inte alls)

Har fastnat i mina dagdrömmar och jag vill mest bara lista ut allt nu. Kan inte allt bara lösa sig? Jag som trodde livet skulle bli enklare när bältet var taget och tentan var över (visserligen en tenta kvar.. men jag kan inte göra så mycket åt den så jag är inte orolig) men nu blev det jobbigt på andra håll istället. Kan man inte bara få en lugn stund? Samtidigt behöver jag inte bekymra mig om hyra i sommar, mina vänner äger och min pusselbit är underbar <3 så jag kanske borde vara nöjd med det jag har. Men man får väl klaga också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0