toalettpapper? really?

Tillbaka på jobbet igen =) riktigt skönt att ha något att fylla dagarna med! Men åter kommer då dom här underliga funderingarna jag får när jag är här. Toaletten var ett stort problem förra året om ni minns ;) och det återkommer denna sommar också. Dock i lite annan form. Idag tänkte jag på vilken sida toalettpappret ska sitta på. Finns det någon standard sida? Det beror såklart på hur toaletten är uppbyggd etc, men jag tänkte mest vilken sida det hade varit bäst om dom satt på... kanske beror på vilken hand man använder att torka sig med. Jag tycker iallafall det är knasigt när dom sitter på vänster sida, det blir fel.

Ibland känner jag att jag delar med mig av de mest outgrundliga och knäppa saker här. Men jag har ärligt talat inget annat att göra. Har däremot lite annat roligt att dela med mig av, men det kräver ett eget inlägg så jag väntar till ikväll när jag har tillgång till datorn hemma =)

Pussar till alla (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0