Mmmm

Massor med supermys i helgen och många älskade vänner som gjorde min midsommar lyckad =) Det blev tyst igår när folk lämnade huset, men nu är det om möjligt ännu mera tyst. Det känns lite läskigt att vara helt ensam i det stora tomma huset.. men det är väl sånt man måste lära sig att klara av också. Körde pusselbiten till tåget och åkte och handlade så ikväll blir det rester av det vi grillade igår med vitlöksbröd och antagligen en pirat-film (för jag körde in om lägenheten och hämtade min dvd-samling). Så om någon känner för att joina så hade det varit jättemysigt, annars ska jag gosa ner mig i den stooooora soffan och fläska på alldeles själv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0