Helt hjärndöd

Vissa dagar känns helt meningslösa. Vissa dagar skulle man bara helt enkelt kunna plocka bort ur kalendern... Första halvan av idag hade lika gärna inte kunnat finnas. Dom säger att man ska leva varje dag som om den var den sista. Men det känns väldigt svårt ibland. Om varje dag var min sista skulle jag inte sitta hemma själv och vara totalt hjärndöd för att ingenting händer. Jag hoppas att jag aldrig blir arbetslös en längre tid. Det kommer ta livet av mig.

Jag hatar att må såhär. Att inte kunna spendera en hel dag i mitt eget sällskap utan att bli deppig. Hela tiden kräva att alla ska finnas där för mig jämt. Jag kan egentligen. Jag vet det. Det är bara det att jag inte förstår det just nu. Tror jag börjar bli knäpp av att inte ha struktur och nånting att göra på dagarna. Jag kommer må så bra när jag får jobba i sommar. Och ännu bättre i höst när jag får aktivera hjärnan på riktigt igen. Vill bara att det ska bli augusti. Gärna så snabbt som möjligt. Typ nu. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0