Glassbilar?

När jag körde hem från Malmö idag mötte jag tre glassbilar på motorvägen. Då började jag fundera. Hur mycket klagomål får man som förare i en glassbil? Det måste vara nästintill noll. Sjukt schysst jobb ändå liksom :P Jag vill också sälja glass till glada barn och köra bil som låter skojigt.

Give me a fun job?

Ett annat jobb jag inte hade haft något emot hade varit Sarahs. Hon jobbar som servitris i Danmark nu och tydligen får hon grym dricks. Eller den kanske inte är superbra, men om man jämför med det pyttiga vi brukade få på McD och blev tvingade att lägga i Ronald-bössan till barnen är det mycket. Så det så.

Tittar på So You Think You Can Dance och längtar så vansinnigt efter att kunna dansa på riktigt. Igår drömde jag om ett stall med hästar och stallkatter som sprang omkring. Jag har fortfarande så mycket saker jag vill göra. Men first things first vill jag komma in på skolan och få en lägenhet. Vill gå en stooooor runda på IKEA och ha råd att köpa något, och dessutom behöver jag en seriös runda till Lagerhaus för att stapla ljus och badskum, jag vill ha en badanka också, även om jag bara får en dusch =)

Kommentarer
Postat av: A

Haha jag loovar att du drömde om stall och sånt bara för att vi pratade om det igår! Så sjukt!

<3333

2009-06-24 @ 23:40:22
URL: http://amandalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0