Sommar sommar sommar =)

Sitter på jobbet igen, iförd strumpor, gympaskor, jeans, långärmad tröja och tjockare zipup. Frös som en liten hårlös iller imorse när jag vaknade alldeles för tidigt utan täcke. Skönt att den värsta värmeböljan är över, men om det fortsätter såhär kommer jag vara förkyld ganska snart. Vill jag faktiskt inte bli, nu när jag äntligen har tid och saker att göra och jobb och så mycket planer att mitt huvud spricker. Varför är det inte sommar och ledighet lite oftare? Varför har man inte tillräckligt med pengar för att kunna göra galna saker resten av året? Varför ska det vara begränsat till 3 månader då man måste trycka ihop allt? Det är ju jättedumt, tänk att bli utbränd av att ha semester liksom.

Änsålänge den här sommaren vill jag;
* Åka till Tivoli/Liseberg (alternativt båda)
* Äta massa roliga saker, typ glass och sockervadd och sånt därnt onyttigt
* Göra en remake på förra årets paddling, för det var fucking amazing!
* Åka utomlands, hyra en moped eller båt och upptäcka saker
* Ha allmäna filmkvällar som slutar i långpromenader runt metropolen Svedala
* Sjunga sånger, grilla korv och leka i sjön uppe vid Hästveda (alternativt träna lite också under dagarna där kanske)
* Köra till Ullared Hade galet roligt förra våren och dessutom börjar mitt schampoo-lager ta slut, kan vara bra med påfyllning

    
   

Dessutom ska jag väl på nå vänster lyckas komma in på skolan och hitta en lägenhet.. ta mig till IKEA nån dag.
Mycket blir det. Just nu ska jag ta hand om folk som ringer (har ignorerat dom länge nog ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0