Välkommen till **** =)

Idag är det torsdag! =) Vilket betyder att snart är det helg! Det är väldigt bra!

Har inte haft så mycket att göra eftersom vi är hela 5(!) personer idag mellan växeln och vaktmästeriet så vi slappar och tar lite längre luncher. Fortfarande massivt solsken och värme men idag är det iallafall inte lika kvavt, så man står ut.

Ikväll kommer föräldrarna hem, slut på semestern. Känns helt ok ändå, jag kan ju fortfarande göra mina egna grejer när jag vill och det blir nog inte lika mycket beordrande eftersom det bara är över sommaren ;) Diskuterar fortfarande resor kors och tvärs med allt och alla så om någon är sugen och har ett förslag så hör av er! Jag är ledig hela augusti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0