utan bh i en hel dag försmäktar jag i detta hus

Jag har gått omkring utan bh hela dagen. Känns sådär lagom wt.. Men vad gör man inte om man ändå bara ska städa och plocka bland sina grejor inför flytten? Tanken var att vi skulle ut bland folk, och då hade jag till och med tänk hoppa in i duschen snabbt. Men sen hittade vi vad jag behövde i huset istället (gud vad bra det är med föräldrar som redan har handlat allt det där som kostar en massa och som har slutat använda det) och då blev utflykten inställd.

Pusselbiten min har trashat foten idag, var på väg till röngten när jag pratade med honom sist och jag väntar på domen om det blir gips hela semestern eller hur illa det är. Plus i kanten är väl att han isåfall blir sjukskriven istället och kan ta ut sin semester nån annan gång. Men helst skulle han ju inte gå sönder alls, han som är så hård och tuff som han brukar säga.

Ikväll blir det köttbullar och potatis här hemma. Mums filibabba och sen film tills jag däckar. Veckan som ligger framför mig är inte speciellt hård, men jag vill ändå helst att det ska vara fredag imorgon (så vi hinner till Erikshjälpen smulan, och ikea) innan jag åker dit jag längtar allra mest just nu. Känns konstigt att det har gått 2 veckor nu, och Rasmus sa igår att jag är ju van.. men som Sebbe poängterade så vill man inte bli van, för då ville han aldrig ha ett förhållande sa han. Jag tror inte att man blir van. Men man vänjer sig vid att sakna på ett annat sätt. Det sitter där jämt liksom, men man krashar inte under den varje dag, varje gång man blir påmind om den. Sen finns det självklart bra och dåliga dagar. Det kommer ta ett tag att vänja sig vid det nya sen, när man har möjligheten oftare och det inte tar en halv dag att resa dit.. men det känns bra. Jag tror det blir bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0